.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيري زن و شوهر جاعل در گلستان

زن و شوهري كه با تباني هم در قبال دريافت مبالغي وجه نقد اقدام به تهيه و فروش اسناد جعلي مي كردند با سلسله عمليات گسترده پليس امنيت عمومي "علي آباد" گلستان شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ حكيم قره چماقلو فرمانده انتظامي علي آباد كتول گفت: اوايل سال جاري گزارشي مردمي در اختيار مأموران پليس امنيت عمومي شهرستان علي آباد كتول قرار گرفت، مبني بر اينكه يكي از جاعلان سابقه دار و حرفه اي با همدستي همسر خود اقدام به جعل اسناد و مدارك دولتي كرده و آنها را با دريافت مبالغي وجه نقد در اختيار ديگران مي گذارد.

فرمانده انتظامي علي آباد افزود: به دنبال اين گزارش اكيپي از مأموران تحقيقات ويژه اي را در اين خصوص آغاز كردند و سرانجام پس از تأييد صحت گفته هاي مردمي پاتوق هاي احتمالي مرد جاعل را زير نظر قرار دادند و طي چند ماه تلاش سرانجام مرد جاعل و همسرش را دستگير كردند.

سرهنگ قره چماقلو ادامه داد، با دستگيري متهمان و تحقيقات تخصصي بعمل آمده راز جعل دهها فقره اسناد دولتي كشف شد و اين زن و شوهر در اظهارات خود عنوان كردند با تبحر زيادي كه اين مرد در جعل اسناد داشته است از چند سال قبل افرادي را كه موفق به دريافت گواهينامه رانندگي و شناسنامه نمي شده اند شناسايي كرده و با دريافت مبالغي وجه نقد اسناد جعلي را به آنها به فروش برسانند.

اين مقام انتظامي در پايان با بيان اينكه در بازرسي از منزل متهمان بيش از 30 جلد اسناد جعلي شامل شناسنامه، گواهينامه راهنمايي و رانندگي، كارت شناسايي جعلي، برگ سند فروش و شناسنامه مالكيت خودروي كاميون و كارت ملي كشف و ضبط شد، گفت: تحقيقات مأموران در اين خصوص همچنان ادامه دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.213 seconds.